Każdy rodzaj biznesu, który planujesz stworzyć, będzie potrzebował solidnego planu, aby odnieść sukces. Oznacza to, że musisz nauczyć się całkiem sporo taktyki, zwłaszcza jeśli rozpoczynasz biznes online. Skorzystaj z porad marketingowych dotyczących artykułów, których nauczysz się tutaj, aby popchnąć swoją firmę do następnego poziomu. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami i obserwować swoją firmę eksplodować.
Pisząc kopię dla partnerskich artykułów marketingowych, chcesz, aby Twoje zdania były krótkie i dostępne. Utrzymanie długości każdego zdania poniżej szesnastu słów gwarantuje, że Twoje pisanie pozostanie skupione, a czytelnicy będą nadal zainteresowani. Jeśli ciągle zmieniasz swoje pomysły w środku długich zdań, stracisz czytelników.
Podczas marketingu swojej strony w Internecie, ważne jest, aby nie tworzyć wiele nieistotnych artykułów pełnych różnych linków z powrotem do danej strony lub bloga. Nie tylko będzie to wyłączyć większość czytelników natychmiast, ale większość katalogów będzie całkowicie zakazać korzystania z ich usług ponownie.
Upewnij się, że używasz linków zwrotnych. Tworzenie linków zwrotnych do własnych treści na stronach Twojej witryny. Dobrym przykładem linków zwrotnych może być archiwizacja Twoich artykułów lub powiązanych z nimi linków do innych stron w Twojej witrynie. Uważaj, aby nie umieścić zbyt wielu takich linków, ponieważ zagracają one zawartość Twoich stron. Więcej linków na twoich stronach oznacza, że więcej linków pojawi się w wyszukiwarkach.
Założenie bloga dla Twojego biznesu online to świetny sposób na promowanie swojego przywództwa. Wypełnij swój blog artykułami, które sprawią, że Twoi czytelnicy będą się śmiać, myśleć i lubić Cię. Omówienie aktualnych trendów pomoże potencjalnym klientom zobaczyć, że jesteś na bieżąco.
Ta wskazówka jest dobrą długością docelową dla Twoich paragrafów. Istnieją dowody, które pokazują, że czytanie online pozwala na więcej rozproszenia uwagi niż czytanie fizycznej książki lub czasopisma. Zróbcie swoje akapity krótkie, więc z kolei wasze artykuły również będą.
Spróbuj podkreślić problem i zaproponować rozwiązanie w każdym artykule, który piszesz. Jeśli opiszesz szczegółowo problem, który czytelnicy mają następnie zaoferować im rozwiązanie, możesz znacznie zwiększyć liczbę przewodów generowanych przez artykuł. Przydatny artykuł doprowadzi również do tego, że więcej Twoich gości zamieści linki do tego artykułu.
Trzymanie się jednego stylu pisania dla każdego artykułu jest pewnym sposobem na utratę czytelników. Widząc tę samą formułę pisania w kółko traci się zainteresowanie, które czytelnicy mogliby mieć w marketingu. Utrzymując artykuły świeże i różne można przyciągnąć nowych czytelników do swoich artykułów.
Przepisywanie programów i usług może zwiększyć całkowitą objętość artykułów, które można wykorzystać w programie marketingowym, ale nie należy polegać wyłącznie na nich. Spun i przeredagowane artykuły nie są tak popularne jak oryginalne treści, z czytelnikami lub wyszukiwarkami. Trzonem Państwa kampanii marketingowej dotyczącej artykułów powinny być zawsze wysokiej jakości artykuły wykonane ręcznie.
Marketerzy artykułów, którzy odnoszą sukcesy, używają własnych głosów, gdy piszą swoje artykuły. Artykuły używane do prowadzenia ruchu w sieci lub generowania przewodów sprzedaży są bardzo różne od artykułów akademickich lub korporacyjnych. Dobrzy autorzy artykułów niech ich emocje i ich charakter pokazać w swoim tonie i języku.
Jeśli chodzi o udany marketing artykułów, Billy Idol powiedział to najlepiej, “Więcej, więcej, więcej!”. Im więcej umieszczasz tam treści – wysokiej jakości, ale nie śmieci – tym bardziej jesteś oglądany przez docelowych odbiorców. Upewnij się, że piszesz tyle treści, ile możesz. Im więcej, tym lepiej, jeśli chodzi o marketing.
Jeśli piszesz dla czyjegoś bloga, upewnij się, że nadal pracujesz na danym rynku. Jeśli próbujesz sprzedawać produkty odchudzające, nie jest to najlepszy pomysł, aby reklamować swoją stronę na blogu oprogramowania. Czytelnictwo jest po prostu inny i może skończyć się na marnowaniu pracy za darmo.
Dowiedz się wszystkiego, co możesz o swojej grupie docelowej. Jeśli próbujesz dostać się na strony typu casual blog, trzymaj swoją treść krótką i osobistą. Jeśli chcesz wyglądać profesjonalnie, poszukaj dłuższych treści, które są dobrze przeszukiwane.
Teraz, jak już wspomnieliśmy powyżej z wyrazem “eksploduj”, nie chcemy, abyś wpadł na zły pomysł. Te wskazówki są fantastyczne i sprawdzą się u Ciebie, ale nie oznacza to, że Twój biznes będzie się rozwijał z dnia na dzień. Potrzebujesz czasu, wytrwałości i świetnych informacji, których właśnie się tu nauczyłeś, aby zrobić to online.